במשך למעלה ממאה שנים, לוריאל משקיעה את האנרגיות ואת היכולות שלה לנושא אחד בלבד: יופי. 

יופי הוא שפה.

לוריאל קבעה לעצמה את המשימה להציע לכל הנשים ולכל הגברים ברחבי העולם את מוצרי הקוסמטיקה החדישים ביותר והטובים ביותר במונחים של איכות, יעילות ובטיחות. תוך דבקות במטרה הזו, לוריאל עונה על השונות והגיוון האינסופיים בצרכים וברצונות בכל הקשור ליופי ברחבי העולם כולו. 
יופי הוא אוניברסאלי.

 מאז הקמתה, לוריאל הודפת את גבולות הידע. הזרוע המחקרית הייחודית שלה מאפשרת לה לחקור טריטוריות חדשות, להמציא את המוצרים של העתיד, ובו בזמן, לשאוב השראה משגרות יופי בכל העולם.
יופי הוא מדע.

הענקת נגישות למוצרים המעשירים את איכות החיים, תוך שימוש בכוח חדשני, על מנת לשמר את יופיו של כדור הארץ ולתמוך בקהילות מקומיות. אלה הם אתגרים רציניים שהם מקור ההשראה והיצירתיות של לוריאל.  
יופי הוא מחויבות.

כשהיא מנצלת לטובתה את הגיוון התרבותי בצוותים שלה, ואת עושר מנעד המותגים שלה, לוריאל הפכה את היופי הגלובלי לפרויקט לשנים הבאות.
לוריאל מציעה יופי לכל אחד ואחת

 

השאיפה שלנו

השאיפה שלנו לשנים הקרובות היא לזכות באמונם של עוד מיליארד צרכנים ברחבי העולם, דרך יצירתם של מוצרי קוסמטיקה שעונים על השונות האינסופית של הצרכים והרצונות שלהם בכל הקשור ליופי.
 

יופי לכולם
בלוריאל, אנו משוכנעים שאין מודל אחד וייחודי של יופי, אלא, שונות אינסופית של צורות היופי, הקשורות בתקופות זמן, תרבויות, היסטוריה ואישיויות... כדי להניע מספר גבוה של נשים וגברים להשתמש במוצרים שלנו עלינו להגיע לאוכלוסיות שונות ומגוונות עם חזון המדבר על היופי הגלובלי. לדעתנו, אוניברסליות אין פירושה לכפות אחידות, נהפוך הוא, פירושה לקבל מהשונות השראה לחידושים וחדשנויות.  

 
לצפות וללמוד ממנהגי יופי מקומיים
בלב פרויקט זה, חטיבת המחקר והחדשנות שלנו ממציאה את עצמה מחדש כל הזמן, כדי ליצור מוצרי קוסמטיקה המותאמים לשונות העצומה בעולם. בכל אזור על פני כדור הארץ, הקמנו פלטפורמות מחקר, מרכזים של מומחיות אמיתית, שעוצבו במחשבה על יופי בהתאמה אישית. מרכזי מחקר אלו, ממציאים מוצרים חדשים ויכולים להפוך להצלחה כלל עולמית. נקודת מפנה אמיתית בדרך החשיבה שלנו על חדשנות.  
 
הופכים את הנגישות למוצרי הקוסמטיקה שלנו לנוחה וקלה יותר
בשוק שעובר שינויים מהותיים, לוריאל נוקטת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להפוך את מוצרי היופי הטובים ביותר לנגישים לכל אחד ואחת. עם מנעד של 27 מותגים בינלאומיים ומבנה ארגוני המבוסס על ערוצי הפצה, השאיפה שלנו היא לענות על הצרכים של כל לקוח ולקוח בהתאם להרגלים ולסגנון החיים שלו/ה. בדרכה שלה, לוריאל הודפת כך גבולות ולוקחת על עצמה את האתגר של חדשנות נגישה יותר ויותר.
 
העמקת המומחיות שלנו
לזכות באמונם של מיליארד צרכנים נוספים ברחבי העולם הוא פרויקט שאפתני המניע את כל הצוותים שלנו. הרפתקה כלכלית אך גם אנושית, שדורשת פריסה מהירה של הכוחות שלנו ושינוי מזורז של החברה בכל תחום, כולל מחקר, ייצור, שיווק, מכירות, צוותי יחסי אנוש וצוותים אדמיניסטרטיביים. פרויקט גדול זה הוא גם הזדמנות לחדשנות ולקידמה כדי לבנות את לוריאל של המחר.    

 

הערכים והעקרונות האתיים שלנו

התלהבות, חדשנות, רוח יזמית, פתיחות לרעיונות חדשים, שאיפה למצוינות: הערכים שלנו נעוצים בקוד הגנטי של לוריאל. הם ממשיכים עד היום לבטא את עצמם בפעולות יומיומיות של כל הצוותים שלנו בכל רחבי העולם. 
העקרונות האתיים שלנו הם יושרה, כבוד, אומץ ושקיפות. הם מעצבים את התרבות שלנו, הם הבסיס לשמנו הטוב, ועל כל העובדים של לוריאל להכיר אותם ולהכיר בהם.