מדע, המנוע לחדשנות בקוסמטיקה

במשך למעלה ממאה שנים, לוריאל בונה את הפיתוח שלה על האמונה כי רק מחקר חזק יכול ליצור מוצרי קוסמטיקה המסוגלים להביא לתוצאות אמיתיות. מודל המחקר והחדשנות שלה, ייחודי בתעשיית הקוסמטיקה, והוא בנוי סביב שלושה גופים מרכזיים:

  •  מחקר מתקדם, עליו מוטלת המשימה להעשיר ללא הרף את הידע המדעי על העור והשיער המאפיינים אזורים שונים בעולם, ולגלות מרכיבים פעילים חדשים
  • מחקר יישומי  המפתח שיטות לניסוח פורמולות, המיושמות במשפחות המוצרים השונות
  • פיתוח המעניק למותגים נוסחאות חדשניות המותאמות לזהות של כל מותג ולציפיות הצרכנים בכל העולם. 

 

נכסים המובילים לחדשנות

כדי לשמור על יתרון המובילות וכדי ליצור חידושים קוסמטיים חשובים נגישים לכל אחד ואחת, לוריאל מסתמכת על שלושה נכסים עיקריים: אוסף ייחודי של מרכיבים פעילים המוגנים ע"י דיני הקניין הרוחני, שהמחקר המתקדם מעשיר כל שנה עם מולקולות חדשות, ועם חומרים ומרכיבים חדשים, מומחיות בניסוח פורמולות, השלב המכריע בתהליך הייצור המאפשר את המעבר משלב המולקולה למוצר המוגמר. כל שנה, אלפי פורמולות מפותחות ע"י הצוותים של לוריאל. נכס נוסף הוא המומחיות של לוריאל בהערכה, שהיא הכרחית וחיונית על מנת להחדיר מוצרים חדשים לשוק תוך הוכחת בטיחותם ויעילותם באופן מדעי וקפדני.

 

מחקר שמקשיב לצרכנים

בלוריאל, חדשנות נבנית מאז ותמיד על דיאלוג מתמיד בין המדע לבין השיווק. היא מבוססת על ידע מדעי מדויק, המתעדכן תדיר, על העור והשיער המאפיינים את האזורים השונים ברחבי העולם, אולם, היא מתבססת גם על הקשבה פעילה ומשמעותית לצרכנים בכל יבשת ועל תצפיות על התנהגותם בכל הקשור ליופי. השונות העצומה של שגרות יופי, מהווה מקור אמיתי להשראה, בתחומי מחקר חדשים.

 

שליחות כלל-עולמית

באמצעות העצמת הנוכחות שלה בששה צירים אזוריים – אירופה, ארה"ב, יפן, סין, ברזיל והודו, חטיבת המחקר והחדשנות של לוריאל קרובה יותר לשווקים הגדולים של לוריאל, ובנוסף גם לידע המקצועי העשיר בכל אזור. בכל אחד מהאזורים, צוותי המחקר מפתחים שותפויות אסטרטגיות עם מדענים מומחים או עם חברות סטרט-אפ מקומיות כדי לבדוק ולבחון טריטוריות חדשות.