המהפכה הדיגיטלית מצויה בלב השינויים בתעשיית היופי. לכן, על לוריאל לחזק את המומחיות הדיגיטלית שלה. לוריאל פועלת בכיוון הזה כדי להיות מוכנה טוב יותר לשינויים הגלובליים שכבר מורגשים ושמשנים את התנהגות הצרכן, משנים הנחות גיאוגרפיות ומביאים לריבוי נתונים וערוצי תקשורת ובכללם מדיה חברתית. 
 
עדיפויות והזדמנויות חדשות עולות, והן מאלצות אותנו לשנות את אסטרטגיות המדיה של המותגים ואת ההשקעה כדי לפנות את הדרך למשאבים דיגיטליים. מסחר אלקטרוני מציע אפשרויות שלא העזנו לחלום עליהן, ויש לתפוס אותן בשתי ידיים. חווית הלקוח משתנה והודפת את הגבולות של נקודות המכירה. הדבר מתרחש גם באינטרנט ודרך מספר ערוצי הפצה בו זמנית. שינויים אלה משנים את הקשרים עם הלקוחות ואת שירות הלקוחות, הופכים את טכנולוגית המידע IT, למנוע רב-עוצמה לשינוי.  

> כדי לחוות איך תיראה הקריירה שלך ב-Digital 

> See job offers