היצירתיות מצויה בדנ"א של לוריאל. צוותי השיווק הם בלב התהליך, בחיבור בין כל היחידות העסקיות של הקבוצה. המשימה שלהם היא להביא למודעות הצרכנים בכל העולם את המוצרים המיועדים לענות על הצרכים שלהם, ולהיות צעד אחד לפני הטרנדים והמגמות כדי לשנות אותם למקורות של יופי ומיטביות. הם מאורגנים בתוך הקבוצה בשני מסלולים עיקריים: שיווק אופרטיבי ופיתוח השיווק. 
 
ההצטרפות לצוותי שיווק רב-תרבותיים איננה כרוכה אך ורק בהשתתפות בפיתוח ובקידום של מוצרים ברחבי העולם, אלא גם בעבודה בסקטור תחרותי ביותר המשתנה במהירות, סקטור הקובע את הטרנדים והמגמות של העתיד. המותגים של לוריאל מיועדים למגוון רחב של צרכנים וסגנונות חיים, מערוצי הפצה המונית וחנויות מודרניות למוצרי יופי, עד מספרות מקצועיות ועד בוטיקים יוקרתיים במדינות שונות. הם ממשיכים לשנות את השוק העולמי שבו התחרות קשה ותובענית ביותר. בנוסף, הקבוצה משווקת ללא הרף מוצרים חדשים ולעיתים קרובות מחדשת את המותגים שלה. 

> כדי לחוות איך תיראה הקריירה שלך בשיווק

> See job offers