בעולם שכל הזמן משתנה, צוותי התקשורת ממלאים תפקיד מרכזי. המשימה שלהם היא להגביר את המודעות, להבטיח מוניטין ארוך-טווח ולבנות את התדמית של קבוצת לוריאל ושל המותגים שלה. 
 
כיום, השם הטוב של מותג או של קבוצה מהווה 75% מהערך שלהם ושכנוע והשפעה הופכים לגורם מכריע עוד יותר בעת הקנייה. האתגר העומד בפני מותגים הוא תקשורת יעילה שתגרום להם לבלוט בסביבה רוויה. 
 
יתר על כן, עם מקורות המידע וערוצי המידע שהולכים ומתרבים, הקשר עם אמצעי התקשורת, יחסי ציבור ואירועים מיוחדים הם רק היבט אחד בעבודה בתחום התקשורת בלוריאל. המגמה נעה לכיוון אסטרטגיות רב-ערוציות הכוללות תקשורת {ווב} 2.0/מדיה חברתית וקהל יעד מגוון (עיתונאים/ות, בלוגרים/ות, מובילי/ות דעת קהל, ידוענים/ות, צרכנים/ות, הקהילה המדעית, צוות העובדים ובעלי/ות השפעה אחרים) שמשתמשים/ות בכל אמצעי התקשורת הקיימים, שותפויות, אירועים, חסויות, קשרי מדיה, אחריות חברתית תאגידית, ניהול משברים, קשרים עם הציבור ועם בעלי עניין וכד' כדי להגביר מודעות לקבוצת לוריאל ולמותגים שלה 

> כדי לחוות איך תיראה הקריירה שלך בתקשורת

> See job offers