נתוני מפתח - לוריאל בעולם

אנשים

  • חברה מס'1 באירופה בשוויון מגדרי עפ"י Equileap
  • בין 10 החברות המובילות לוריאל היא בין 10 החברות המובילות במדד גיוון והכלה של תומסון רויטרס Thomson Reuters Diversity and Inclusion index
  • חברה מס'1 תוכנית מניות לעובדים
  • 22,000 עובדים הוכשרו בטכנולוגיות דיגיטליות באמצעות התוכנית להקניית כישורים חדשים בעולם הדיגיטל

תוצאות

  • 4.92 מיליארד אירו רווח תפעולי
  • 8.5%+ עלייה בתשואת דיבידנד למניה
  • 6.5%+ רווח למניה בשנת 2018


 

  • 88% מהמותגים העריכו את ההשפעה הסביבתית או החברתית שלהם
  • 63,584 אנשים מקהילות מוחלשות קיבלו גישה לתעסוקה
  • 83% מהספקים האסטרטגיים³ של הקבוצה הוערכו ונבחרו על בסיס הביצועים הסביבתיים והחברתיים שלהם

  • 96% מהעובדים הקבועים בקבוצת לוריאל מבוטחים בביטוח בריאות בהתאם לתנאים הטובים ביותר במדינה בה הם מתגוררים ⁴

מדדי 2018 - Sharing Beauty With All (חולקים יופי עם כולם)

  • 79% מהמוצרים החדשים שיפרו את הפרופיל הסביבתי או החברתי שלהם בשנת 2018 ¹
  • 77%- הפחתה בפליטות פחמן דו חמצני בערכים מוחלטים במפעלים ובמרלו"גים משנת 2005
  • 48%- הפחתה בצריכת מים משנת 2005
  • 37%- הפחתה בייצור פסולת משנת 2005
  • 3A דירוג של ארגון ²CDP על הפחתת פליטות פחמן, ניהול מים באופן בר קיימא והגנה על היערות בשרשרת האספקה
  • ³ ספקים אסטרטגיים הם ספקים שהערך המוסף שלהם משמעותי לקבוצת לוריאל מאחר שהם תורמים לאסטרטגית הקיימות של לוריאל בנפח הפעילות שלהם, בחדשנות שלהם, בפעילותם שתואמת את אסטרטגית לוריאל ובפריסה הגיאוגרפית שלהם.

    ⁴ בהתייחס לכך ש-100% מהעובדים מכוסים על-ידי התוכנית של לוריאל Share & Care (עובדים קבועים של הקבוצה, למעט קבלנים במשרה חלקית במספר מדינות < 21 שעות בשבוע, יועצי/ות יופי ועובדי/ות בוטיק, בהתחשב בכך שהשילוב של רכישות אחרונות וחברות בת חדשות הוא תהליך הדרגתי).
  • ¹ מוצרים חדשים, לדוגמא מוצרים עבורם פותחו פורמולות חדשות ומיוצרים בפעם הראשונה במפעלים של הקבוצה, או מוצרים שהאריזה שלהם שונתה או חודשה בשנת 2018.

    ² CDP הוא ארגון בינלאומי עצמאי אשר מעריך את הביצועים הסביבתיים של חברות.















  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

משקל הדיגיטל במכירות

  • 3 מיליארד אירו מכירות במסחר מקוון
  • 11% מהמכירות המאוחדות במסחר מקוון - ה"מדינה" השנייה של לוריאל¹
  • 40.6%+ צמיחה על בסיס השוואה זהה² במכירות במסחר מקוון בשנת 2018

דיגיטל

  • 1.2 ביליון ביקורים באתרי האינטרנט שלנו¹
  • 350M עוקבים ברשתות החברתיות שלנו²
  • ¹ מכירות שהתבצעו באתרי האינטרנט של המותגים שלנו + מכירות משוערות של המותגים שלנו עפ"י המכירות באתרי האינטרנט של הקמעונאים שלנו (נתונים לא מבוקרים).

    ² מבוסס על מבנה בר השוואה ושערי חליפין זהים












  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ¹ מקור: גוגל אנליטיקס Google Analytics - חשבונות לוריאל

    ² מקור: רשתות חברתיות ברחבי העולם

הייצור שלנו

  • 40 אתרי ייצור
  • 38 אתרים ניטרליים מבחינה פחמנית ב-2018, כולל 31 מפעלים
  • 100 בדיקות איכות בממוצע לכל מוצר

מחקר

  • 505 בקשות לרישום פטנטים בשנת 2018
  • 914 מילון אירו הושקעו במחקר וחדשנות
  • 21 מרכזי מחקר פרוסים ב-6 מרכזים אזוריים, 3 מרכזים עולמיים באירופה
  • 14 מרכזי הערכה

מקו8: דוח שנתי ל-2017,הקליקו כאן לגרסה המקוונת המלאה.